Jäkla förkylning

Det är så min vecka har varit...har fått e förkylning som inte vill släppa. Näsan rinner, halsen gör ont, svettas floder, feber som kommer o går, huvudet känns fullproppat... Med andra ord ingen dans på rosor. har gjort små utflykter för att komma ut från min minimala lägenhet men vissa har varit rikitgt jobbiga. Andra dagar ahr man legat som en död sill i soffan! Kan tyvärr inte säga att d har blivit så mkt bättre, så blir ytterligare en dag hemma imorrn. 



Nu har denna darling flyttat hit till oss andra, äntligen! Så nu kommer det våldgästas där ibland ;)....hoppas d e oki gumman!? Så nu e d bara marran vi väntar på men känns inte som att d kommer bli av, men du får komma på mer långbesök under våren ;)

Nu ska jag återvända till sängen och sova mer...så får vi se vad förkylningen har att bjuda på imorrn!
XOXO my darlings

Kommentarer
Postat av: Mallan

omg vilken bild!! haha men jag känner mig ärad =) tack gumman. haha o så emmas barbapappa, hahaha. humor ;)

2009-03-03 @ 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0