Nu får jag f*n skärpa mig...

Efter en spontan kväll/natt på kåren en lördagkväll som skulle vara lugn så vaknade jag upp med en bultande huvudvärk som påminnelse. Men jag o mallan hade verkligen skitkul....vilket fick en bieffekt idag som gjorde att d inte blivit nåt plugg. Det e illa illa...får fan skärpa mig nu!

Har varit en lång helg som aldrig verkar ta slut men nu e den nog över...Nu e d en ny vecka(klockan e faktiskt efter tolv) o nu börjar en intensiv plugg-stänga-in-sig-själv-vecka. Så alla som inte får tag på mig, ta inte illa upp för det e inget personligt. Men här ska fokuseras o pluggas som en galning så att tentan går galant. Längar till fredag men e av anledning att d som kommer efter tentan ska bli såå kul!

Jag trivs verkligen här i v-ås o känner att d för nu e mitt hem. Har hittat min gäng(läs me ironi) där jag trivs, mår bra o kan luta mig tillbax på. Love u tjejer! Trots detta har jag en hemlängtan just nu o vill bara åka hem. Där kan man verkligen släppa allt o komma bort för en stund. Bli ompysslad o få värme av familjen. Nu e det bara två o en halv vecka kvar tills jag ska hem o ska bli så skönt. Har dessutom fått mamma o gå ut o äta den kvällen jag kommer hem...för har haft ett sånt sug efter viss asiatisk restaurang som bara finns hemma...o speciellt deras svarta låda, Bento Zen, som innehåller små mängre av olika rätter sushi, kycklingspett, kött m.m så får man ris till...mmmmmmmmmmmm! Vill ha nu :p Så som sagt ska bli av oxå...om jag inte hinner ångar mig o vill gå någon annan stans!

Nehe, nu e det dags att sova...natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0