Nu så...

...börjar min förkylning ge me sig lite. Äntligen! Men självklart kan man inte få njuta av det då en av mina visdomständer har valt att nu var rätt läga att börja komma fram, så att öppna munnen normal stort o tugga e helt uteslutet. Det bli soppa med nån enstaka mjuk macka som tar evigheter att äta upp...men vet att d blir såhär o borde vara över på fredag. Det värsta e att det inte e klart efter den här utan det finns fler som bara väntar på att komma fram. Men nog me alla tråkigheter o allt deppande.

Var i skolan idag o va så kuuul att se tjejerna igen :D Det finns alltid en massa att ta igen när man inte setts på ett tag men tack för msn det gör iaf att man inte helt stängs ute från världen när man e hemma o sjuk. När förläsningen var över tog jag mig hemåt o vilade munnen innan det bar av ner till stan för en mysig, som alltid,  fika me rebban. Det blev på vårt vanliga ställe...vi kom fram till att vi inte setts på en o en halv vecka...helt sjukt! Blev en massa kackel o skvaller :D

Nu ska jag ta hand om mina naglar som växt till sig bra...blir nog fransk manikyr...tror jag...hmmm!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0