SÅ DUKTIG

Tack alla underbara tjejer för en såå mysig födelsedag med en super trevlig middag :D Presenten var perfekt o ska lösas in snart minsann. Tack alla andra för presenter. En dag att minnas...lite ovanligt att vara ifrån familjen men minst lika mysigt!

Idag har jag varit i skolan mellan 9.00 och 18.30...fy fan va duktigt av mig. En föreläsning me en lärare som var sååå stresad för d finns så mkt mer han vill lära oss men imorrn e sista tillfället som ges på denna kurs. Lunch sen en em/kväll me tentaplugg. Känns bra när man suttit så länge, då kan man slappna av på ett annat sätt när man kommer hem. Imorrn som sagt blir d skola igen me föreläsning hela dagen....

Nu är det inte långt kvar tills jag äntligen får färg o fixa till håret...funderar på nåt nytt, fräscht och rackarns snyggt. Jag litar helt på min underbara frisör så d kommer bli såååå bra. Vi kommer dessutom ha en hel del o prata om så d kommer verkligen inte vara tyst o dom andra på salongen kommer försöka lyssna som vanligt ;) Så jag kommer sitta där ett tag...lär nog bli närmare fyra timmar som vanligt.

Nu e d dags o sova...natti natti

Kommentarer
Postat av: Angi

Jag vill oxå fixa mitt hår igen.. har nog dock bara råd med en simpel klippning den här gången:( BLIR färgning/slingning till påsk eller nå...vill göra det nuuuu! VI TWITTRAR!!!

2009-03-19 @ 00:22:17
URL: http://angeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0