Måndag

Efter en natt med extremt dålig sömn så tog jag mig upp och var sådär lagom motiverad till att ha min läs-plugg-dag. Så med andra ord gick d inge vidare...så marran d blev inga hundratals sidor lästa, fast dagen e inte slut än! Vill läsa men vet inte vart jag ska börja, motivationen är sådär och allt blir pannkaka. Imorrn får jag ta o rycka upp mig.

Under eftermiddagen hörde mallan av sig...som redan gett upp...och undrade om jag inte ville ses på stan innan vi skulle ta tag i planeringen. Jag var inte sen med att säga ja så en vandring ner på stan blev det. Väl framme ville vi båda hitta nåt till på lördag men för mig gick d inge bra alls...nu vet jag inte vad jag ska ha på mig :( Hem till mallan o planera...det här kommer bli sååå bra :D När våra magar började kurra så lagade vi lite middag. Tack för en mysig eftermiddag o kväll, darling!


Kommentarer
Postat av: M

tack desamma skruttan =)

läääängtar!!!

2009-03-10 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0