Rainy friday

Dagens chock: jag vaknade, käkade frukost och kände att jag ska fan ta mig till gymet idag. Jag läsde lite av det jag skulle idag, käkade lunch, läste lite till och drog sen på mig träningskläderna och gick iväg. Det var riktigt skönt så det kommer bli mer under helgen.

Dagens irritation: jag kom hem efter gymet och kollade posten, jo minsann jag hade fått brev och hoppades på att det skulle vara min nya telefon som kommit men inte det var fakturan för telefonen jag inte fått...khhaaa...så på mikrosekunder var telefonen vid örat och kundtjänst uppringt. För fan heller att jag tänker betala nåt jag inte har fått eller kunnat använda och självklart skulle jag inte det men jag skulle ringa när telefonen kommit så de kan kreditera så mycket jag inte kunnat använda. Jag tycker att dom kan kreditera allt för jag kommer nog inte hinna använda mycket av det fakturaperioden avser, speciellt inte i leveranstakten som det verkar vara. Så jag frågar om han kan kolla om den ens är på väg och får svarat att vad han ser så är det inte ens skickad! Nu börjar jag bli lite irriterad, jag kan gå med på att det är en viss leveranstid men nu har jag väntat tre veckor och det enda han kunde lova är att de gör sitt bästa för att jag ska få den så snabbt så möjligt...haha! Då har vi verkligen inte samma uppfattning angående så snabbt som möjligt, speciellt ínte när det kommer närma sig fyra veckor innan den ens kanske möjligvis är på väg! KHHHAAAAAAA

Nä, nu ska jag ta en långa och varm dusch. Varva ner och föröska kommer över irritationen!

Hörs senare!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0