Många bollar i luften

Den här veckan betsått av artikelsök, komma på ett case samtidigt som stressen för att skriva alla inlämningar har växt. Som att vi inte har haft mycket att göra på den här kursen innan så är det nästan ännu mer nu när det snart är slut. Vet kanppt vart jag ska börja...svårt och fokusera på en sak när man vet att andra saker ligger och väntar, men som sagt nu är det inte så långt kvar!

Har även haft första mötet för C-uppsatsen, det kommer bli intensiva tio veckor men det kommer bli kul och givande specielt eftersom vi kommer jobba i en stor grupp samtidigt alla är i små grupper. Så nu har vi redan fått uppgifter och det är bara sätta igång med det samtidigt som jag ska avsluta kursen som är nu, men jag ska egentligen inte klaga för my girls har det värre men ni klarar av det och det kommer vara värt det sen när ni har åkt iväg...men inte mer om det nu för det kommer vara riktigt jobbigt att ni ska vara borta så länge =(  fast jag är jätteglad för er skull att ni har fått chansen!

Både igår och idag har jag varit på ovanligt bra humör...sprallig och busig...hoppas det håller i sig för det blir lite lättare att hålla igång. Imorron blir det en pluggdag, har flera saker som jag måste göra så jag borde gå och lägga mig nu...hmmm...får bli att borsta tänderna sen en stund med Edward innan jag sluter ögonen för en god natts sömn!

Sov så gott på er och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0