Söndag

Så var den här helgen förbi. Jag har fått en del pluggaden men borde ha gjort mer för att veckan inte ska bli så hektiskt, men va är livet utan lite hest. I fredags pratade jag me min malin och det var allt för länge sen, alltid lika roligt och catch up men det verkar inte som att vi kommer jobba tillsammans i sommar och det känns tråkigt...e så skönt och ha nån man kan prata med om allt både när man har bra coh mindre bra dagar. Men samtidigt förstår jag henne och vem vill inte vara i gbg över sommaren! Vi konstaterade båda två att det var Forks väder hos oss båda så vi satt bara och väntade på att Edward skulle dyka upp men han kom aldrig...hmm, konstigt...hihi!



Jag har ju varit på ovanligt bra humör några dagar nu men idag var det inte riktigt lika bra men att det var snöstorm när jag vaknade kan ju vara en stor del av det! Under dagen har en irritation växt fram men nu orkar jag inte ta tag i det nu! Det hela blir mycket bättre av att det nu visas GSI och Frank Wagner det vill säga Joel Kinnaman är i rutan...tror inte jag behöver säga mer!

 Mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0