Saturday night

Precis hemkommen från äventyr som det tyvärr inte blev som tänkt p.g.a uniformer och regn. Två faktorer som på olika sätt verkligen ställer till det. Synd, men det kommer fler tillfällen men hann iaf och se lite. Dock känns det inte som maj ute, jag va en av få som inte hade vinterjacka vilket nog va skönare men den har jag stoppat undan för den ska verkligen inte behövas nu!

Börjar fundera på om jag såg o hörde i syne tidigare...hmmmm...det värsta e att det väckte minnen som jag försöker glömma eller egentligen inte glömma men "stoppa undan".



Det blir ett längre inlägg imorrn för att ta igen dom senaste dagarna, för just nu orkar jag inte!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0