Nothin´On You

För en vecka sedan åkte jag hem till Linkan för att fira min bror som fyllde 20 år, den lilla skiten har blivit stor nu! Så det det blev firande med massa god mat och efterrätt, dock inte tårta för är ingen favorit hos min bror. Med mig hade jag present och så hade jag bakat chocolate chip cookies & chocolate chip marsmallows cookies!

                                                       Bror & jag förra sommaren!

I fredags träffade jag Malin för en fika och catch up, riktigt kul att se henne för det var för länge sen. Så nu är, äntligen, en trip till GBG inbokad...wiiieee! Det blir riktigt turistande me de obligatoriska korten ;), födelsedagsfest och party i tre dagar. Jag längtar =) Sen blev det en riktigt skön och lung helg. Jag och mamma hade en riktigt skön lördag då vi tog sovmorgon innan vi begav oss in till stan o satt o fika länge. Sen hem till balkongen för att ta vara på solen som lyste riktigt skönt, det var ju trots allt lördag så det blev en cosmopolitan oxå medans solen lyste. I söndags var jag hos pappa och umgicks, för att sedan grilla...mmm, det var riktigt gott och mysigt att vara där! Efter helgen längtar jag faktiskt till sommaren och hem, det ska bli riktigt skönt att flytta hem för sommaren faktiskt! Så det är bara för alla att komma o hälsa på mig i Linkan :p

Den här veckan har än så länge gått lite trögt och jag känner mig såå stressad över att få ut enkäter för min c-uppsats. För vi måste få inte många svar för att det ska bli en trovärdig undersökning. Imorrn ska vi ses och stämma hur det går och vad vi kan göra för att få in flera svar. 

Countdown:
- om en vecka kommer mina darlings hem, äntligen! Jag saknar er så jävla mycket!
- om 28 dagar åker jag till GBG ;)
- om 32 dagar flyttar jag från Västerås efter tre år 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0